Uśmiechnij się :-)
§ 1 [Definicje]
1. „Aplikacja/Aplikacja FELG” oznacza oprogramowanie, które służy do zarządzania prywatnymi gabinetami dentystycznymi i innymi prywatnymi gabinetami klinicznymi, w tym do zarządzania informacjami o pacjentach i dotyczącymi przebiegu ich leczenia, zarządzania wizytami pacjentów, realizacją płatności, przygotowywaniem i generowaniem raportów, dostępne na urządzeniach i na komputerach PC, MAC, Linux przez przeglądarki internetowe (www.) i na urządzeniach mobilnych, w tym smartfonach i tabletach, po pobraniu z App Store lub Google Play.
2. „Gabinet” oznacza
We Smile Sp. z o.o.
Rozłogi 18 lokal U8, 01-310 Warszawa
5223200371
38851511400015
3. „Klient” oznacza pełnoletnią osobę, która zamierza skorzystać z Usług oferowanych przez Gabinet poprzez zawarcie z Gabinetem umowy o świadczenie usług, w tym jako przedstawiciel ustawowy osoby małoletniej, dokonującą w tym celu płatności internetowych.
4. „Regulamin” oznacza niniejszy Regulamin Przedpłat na Poczet Rezerwowanych Usług.
5. „Usługi” oznaczają usługi dentystyczne lub innego rodzaju usługi kliniczne oferowane
przez Gabinet.
§ 2 [Ogólne postanowienia]
1. Gabinet dopuszcza możliwość dokonywania rezerwacji wizyt telefonicznie, za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i kalendarza zamieszczonego na Stronie Internetowej Gabinetu bądź za pośrednictwem Aplikacji FELG.
2. Rezerwując wizytę, Klient zobowiązany jest każdorazowo do podawania danych zgodnych z prawdą.
3. Przed dokonaniem rezerwacji wizyty Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem i akceptacji jego postanowień.
4. Dostęp do Regulaminu Klient może uzyskać poprzez kliknięcie linku Regulaminu, który dostępny będzie w wiadomości SMS zawierającej link do dokonania płatności lub poprzez Aplikację FELG, gdy Klient z niej korzysta.
5. Do korzystania z elektronicznej rezerwacji wizyt konieczny jest dostęp do komputera lub telefonu z dostępem do Internetu z przeglądarką internetową (www.) zaktualizowaną do najnowszej wersji, przy czym w przypadku dokonywania rezerwacji przez Aplikację FELG konieczne jest korzystanie z Aplikacji.
§ 3 [Przedmiot Regulaminu]
Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania przedpłat na poczet rezerwowanych przez Klientów Usług, które oferuje Gabinet.
§ 4 [Zasady dokonywania przedpłaty i rezerwacja wizyty]
1. W przypadku zamiaru rezerwacji wizyty konieczne jest dokonanie przedpłaty w formie zadatku, przy czym zaniechanie przez Klienta wykonania przedpłaty jednoznaczne jest z brakiem rezerwacji.
2. Zadatek wpłacony przez Klienta, o którym mowa w § 4 ust. 1 Regulaminu podlega zaliczeniu na poczet ceny, którą Klient zobowiązany jest pokryć w związku z umówioną w Gabinecie wizytą.
3. Dokonując rezerwacji wizyty telefonicznie lub poprzez Stronę Internetową Gabinetu, po uzupełnieniu stosownych danych wymaganych do rejestracji, Klient otrzymuje wiadomość SMS zawierającą link do dokonania płatności jedną z dostępnych metod płatności internetowych. Dokonując rezerwacji wizyty poprzez Aplikację FELG, Klient korzysta z dostępnych w Aplikacji FELG metod płatności internetowych.
4. Po otrzymaniu przez Gabinet płatności, Klient niezwłocznie otrzyma potwierdzenie dokonanej rezerwacji w formie wiadomości SMS, w przypadku dokonania rezerwacji za pośrednictwem Aplikacji FELG dokonana rezerwacja będzie widoczna w Aplikacji FELG w zakładce „Lista wizyt”.
5. Kwota zadatku określana jest przez Gabinet i jest to kwota stała, przy czym Gabinet uprawniony jest do określenia różnych kwot zadatku, proporcjonalnie do ceny wybranej przez Klienta Usługi. Przed akceptacją Regulaminu Klientowi zostanie udostępniona informacja o wysokości kwoty zadatku w wiadomości SMS, o której mowa w § 4 ust. 3 Regulaminu bądź w Aplikacji FELG.
6. W przypadku dokonania rezerwacji za pośrednictwem Aplikacji FELG kwota zadatku wpływa do Portfela w zakładce „Karta Pacjenta”, gdzie następnie będzie widoczna dla Gabinetu.
7. W momencie otrzymania przez Gabinet kwoty zadatku, Pracownicy Gabinetu zobowiązani są do wystawienia paragonu na kwotę zadatku pobranej tytułem przedpłaty, przy czym w razie rezerwacji wizyty przez Klienta za pośrednictwem Aplikacji FELG, historia płatności będzie dodatkowo dostępna dla Klienta w Aplikacji FELG.
8. Paragon w wersji papierowej przechowywany jest przez Gabinet do dnia, w którym odbędzie się zarezerwowana przez Klienta wizyta. W dniu odbycia się wizyty, po wykonaniu Usługi paragon w wersji papierowej wydawany jest Klientowi wraz z paragonem końcowym, przy czym Klient może żądać wcześniejszego odebrania paragonu w wersji papierowej w miejscu, w którym Gabinet świadczy usługi.
§ 5 [Odwołanie wizyty]
1. Informujemy, że zadatek nie podlega zwrotowi w żadnym przypadku.
2. W przypadku odwołania zarezerwowanej przez Klienta wizyty w terminie nie krótszym niż 24 godzin przed godziną zarezerwowanej wizyty, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, lecz przechodzi na następną wizytę, przy czym w przypadku dokonania rezerwacji Klienta przez Aplikację FELG wpłacona kwota tytułem zadatku dodatkowo pozostaje widoczna na saldzie Klienta w Portfelu.
3. W przypadku gdy Klient nie stawi się na zarezerwowaną wizytę i nie odwoła zarezerwowanej wizyty w terminie nie krótszym niż 24 godzin przed godziną zarezerwowanej wizyty, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, dodatkowo w przypadku dokonania rezerwacji za pośrednictwem Aplikacji FELG znika z salda
Klienta w Portfelu, i nie może zostać zaliczony na poczet zadatku za wizytę zarezerwowaną w innym terminie. Jest to odszkodowanie za zarezerwowany przez Gabinet czas przeznaczony na wizytę, który w związku z brakiem stawiennictwa i nieodwołaniem wizyty lub odwołaniem w terminie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie zostaje wykorzystany na rzecz innego Klienta.
4. Odwołania wizyty Klient może dokonać albo klikając w link służący do odwołania wizyty otrzymany w wiadomości SMS, o której mowa w § 4 ust. 5 Regulaminu, a jeżeli rezerwacji wizyty dokonano za pośrednictwem Aplikacji FELG , wchodząc w zakładkę „Lista wizyt”, a następnie w konkretną wizytę, którą Klient ma zamiar odwołać i klikając dostępną opcję „Odwołaj”. Gabinet nie przewiduje innych możliwości
odwołania wizyty.
5. W przypadku, o którym mowa w § 5 ust. 2 i 3 Regulaminu Klient może żądać wydania paragonu w wersji papierowej, w miejscu w którym Gabinet świadczy usługi. W przypadku gdy zadatek przechodzi na następną wizytę, paragon w wersji papierowej wydawany jest Klientowi wraz z paragonem końcowym, w dniu w którym odbyła się ta wizyta.
§ 6 [Polityka ochrony danych osobowych]
1. W We Smile Sp. z o.o. obowiązuje Polityka Bezpieczeństwa Ochrony i Przetwarzania Danych Osobowych.
2. Administratorem danych osobowych jest We Smile Sp. z o.o..
3. Administrator będzie udostępniał dane osobowe Klienta podmiotom, które współpracują z Administratorem w procesie rezerwacji wizyt, w tym w zakresie odbioru płatności.
4. Szczegółowe informacje o sposobie i celu, w jakim przetwarzane są Dane Osobowe Klienta, a także o przysługujących Klientowi prawach związanych z ochroną danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej w gabinecie stacjonarnym/
pod adresem https://wesmile.pl/polityka-prywatnosci/.
§ 7 [Postanowienia końcowe]
1. Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania.
2. Regulamin może ulec zmianie, o czym Klienci zostaną niezwłocznie poinformowani przez Gabinet za pośrednictwem wiadomości SMS, w tym wysłanej za pośrednictwem Aplikacji FELG.
3. Tytuły poszczególnych paragrafów mają jedynie charakter informacyjny.
Nagły przypadek? Dokonaj rezerwacji za pomocą tego formularza
WeSmile 2021. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Copyright 2021 by WeSmile. Prawa zastrzeżone.